Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Forslag til tidspunkt for neste session

+4
AndreasABeast
Kristine
Morten
Mikael
8 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

76Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Sep 08, 2012 2:09 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Jeg vet at vi egentlig skulle ha spilt CotCT neste helg, og at det faktisk var en dato hvor alle kunne, men den helgen er blitt utilgjengelig for meg, og jeg har ingen sjangs til å komme tilbake til Oslo Sad

Jeg føler meg kjempekjip nå, men hvis folk kunne lagt ut her hvilke helger de er tilgjengelig i perioden fra og med Fredag 21.September - Søndag 21.Oktober, så håper jeg det er mulig at vi kan få til en session før utløpet av Oktober i hvert fall.

Igjen, sorry folkens, men håper dere koser dere der borte i hovedstaden og dere har mere sol enn oss i Stavanger sunny

77Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Aug 08, 2012 10:12 am

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Sååå... for å være litt mer on-topic; når tenker vi neste Kingmaker? Før jeg drar forhåpentlig? Smile

Til helga? Vil vite tidligest mulig. :]

78Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Aug 06, 2012 10:02 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Det er det vi prøver å finne ut^^ Gå inn på siden og skriv navnet ditt der du har mulighet til å komme Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

Maiken

Maiken
Styremedlem
Styremedlem

Dæn e grei^^
si bare fra hviken dag det blir så kåmmer æ.

Morten

Morten
Admin
Admin

Da kan du vel bli med på OSL sitt årsmøte også? Very Happy Det står om det i off-topic/Støtte fra Hyperion

https://pfoo.norwegianforum.net

Maiken

Maiken
Styremedlem
Styremedlem

Æ e i Oslo fra 20.-28. august:)
Hvis dåkker har tid i løpet av dæn pæriodn.

82Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Jul 28, 2012 12:41 pm

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Urk. D:

Morten

Morten
Admin
Admin

Skal det bli noe annet enn i helgene kan dere ikke regne med meg. Jeg er i full jobb fra denne mandagen :/

https://pfoo.norwegianforum.net

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Mikael, kan du noen gang utenom helgene da?

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Dette er også grunnen til at jeg ville ha korvosa nå i helga som var u stedet for kingmaker.

86Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Jul 23, 2012 11:59 am

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Sad Crying or Very sad
Vek, jeg flytter til statene i slutten av August selv, så dette betyr essensielt at det ikke blir noe mer CotCT for meg og Kael. Trist...

87Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Søn Jul 22, 2012 8:14 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Da har jeg fått litt mere datoer på plass når det gjelder flyttinga til Stavanger.

Først og fremst, jeg får ikke spilt nå til helgen Crying or Very sad

Dessuten drar jeg av gårde påfølgende uke, og må dermed si at jeg regner ikke med å være tilbake i Oslo før nærmere Oktober en gang (studier må nesten prioriteres først study )

Det kan være at jeg kommer på hyppigere besøk, men vi må nok desverre regne med at det kan bli en stund til neste gang CotCT session Sad

88Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Jul 18, 2012 11:08 am

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Vel, nå til helga? Lørdag eller søndag? Kan du Mikael? Kan dere andre? Jeg foretrekker søndag selv, men er villig til å spille lørdag i stedet/også.

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Andreas, er du innom Oslo S?

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

11 funker bra Smile Jeg er med.

Morten

Morten
Admin
Admin

11 høres bra ut for meg også og fruen hadde ingen invendinger.

Det er fint om dere tar med dere sovepose, men inget must. Tror det er noen gamle møllspiste dyner gjemt i et av våre mange skap her Cool Vi har to madrasser + en stor sofa med plass til to gode venner. Det vil si fire myke plasser + god gulvplass til at simen kan snuse ut de fineste stedene. Wink

Matstellet gjør jeg enkelt. Kjøper ingredienser til taco-wok-wrap og så har vi masse musli om dere vil ha noe mer.

Adressen er Anton Schjøths gate 12. Det enkleste er å ta buss 37 fra oslo s til Lovisenberg (ca 10 min.) så kan jeg møte dere der. Bussen går hvert tiende minutt 24/7.

[You must be registered and logged in to see this link.]

Er det noe mer dere lurer på at det bare å si ifra.

Tjohei! cheers

https://pfoo.norwegianforum.net

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Kl 11 funker bra for meg, men noen må hente meg på oslo S, har ikke peiling på hvordan å finne fram selv.

Ta med sovepose?

93Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Jul 12, 2012 12:29 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Da er det straks klart for superintens episk rollespilling, og denne karen gleder seg i hvert fall no sinnsykt Very Happy

Men for å få litt tidspunkter på plass her. Jeg forsto det slik at det funket best å ta det Lørdag til Søndag, men jeg ville gjerne få begynt tidlig. Høres kl.11 passende ut, eller blir det litt for tidlig?

BTW, fant dere ut av XPen deres. Som sagt tror jeg dere har fått det dere skal ha, men vi kan jo sjekke det på Lørdagen også.

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Skjønner det, så bare lørdag-søndag intenst er kjempe bra uansett, men hun er en person, ikke "folk". Razz Definisjoner er super-viktig. ;D

Morten

Morten
Admin
Admin

Er ikke kjæresten min folk nok? Hun vil gjerne slappe av etter en lang uke med jobbing, og det er litt vanskelig med en gjeng som bråker i naborommet. A simple matter of respect Cool

https://pfoo.norwegianforum.net

96Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Jul 09, 2012 10:30 am

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Ah, hvem andre? Er det ikke bare deg og kjæresten nå? o.o Du får det til å høres ut som det er en liten flokk av folk der.

Endelig får du være Player igjen. Smile

Morten

Morten
Admin
Admin

Det er andre som også bor i leiligheten her^^

Lørdag og søndag fungerer for meg. Nå er det bare 5 dager igjen! Gleder meg! Very Happy

https://pfoo.norwegianforum.net

98Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Søn Jul 08, 2012 8:39 pm

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Høres best ut! Very Happy
Ikke alle tre? Vel, lørdag og søndag da vel. Razz

99Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Søn Jul 08, 2012 7:15 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Yay! Vi jobber på spreng nå!
Vi har fått tak i møblene vi trenger. Det blir et stort bord med plass til 12 personer (med klaffer) og en del gode stoler.
Det kommer til å lukte maling der, håper det ikke gjør så mye.

Hvilke dager i helgen skal vi spille? Jeg har fri alle tre dagene, men vi kan ikke okkupere stua i tre dager^^

cyclops

https://pfoo.norwegianforum.net

100Forslag til tidspunkt for neste session - Page 4 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Jul 02, 2012 11:56 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Yihaaaa, nå har det gått litt for mange måneder siden sist gang, men vi er altså klare for banke suspekte doktorer, knuse en kult, eliminere blood veil fra Korvosa, og kanskje til og med slåss mot noe som er bitte litte grann tøffere enn de stakkarslige vampire spawnene (gisp Shocked )

Slik jeg forsto det kunne alle (med mulig unntak av Maiken) spille helgen 13-15 Juli, og i samme slengen innvie Oslos nye hovedkvarter for rollepilling (aka. Mortens Casa Razz )

Det er en stund siden, så anbefaler folk, spesielt deg Leif, og lese littegrann i PGtK (players guide to Korvosa) og mentalt gå litt gjennom hvor dere har vært, hvem dere har møtt etc.

Er det spørsmål utover det, så bare post det her på forumet, så skal jeg prøve og svare på det fortløpende.

Kommer med forslag til tidspunkter når det nærmer seg helgen Wink

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet