Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Forslag til tidspunkt for neste session

+4
AndreasABeast
Kristine
Morten
Mikael
8 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down  Innlegg [Side 6 av 6]

126Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Nov 03, 2011 11:04 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Jeg slutter fire, så jeg kan være der til seks - halv syv

127Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Nov 03, 2011 9:57 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Den er grei Smile
Blir awesome!

https://pfoo.norwegianforum.net

128Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Nov 03, 2011 8:32 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Glemte nesten å si det, men siden tilstandene i Korvosa har roet seg litt og det har gått en del tid in-game fra der vi slapp sist kan dere få lov til å kjøpe/selge stash som dere har eller har lyst på (og råd til vel å merke).

Skal godkjenne det, men det meste burde gå greit.

Tenker jeg forresten er borte hos deg rundt 6 Morten, så starter vi når alle har kommet Smile

129Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Nov 01, 2011 9:42 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg slutter på jobben 17.00 som vanlig, så er jeg heldig er jeg hjemme til 17.45 - 18.00.

Regner med at vi tar det hos meg som vanlig? Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

130Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Okt 31, 2011 4:00 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Fantastisk,

Da fortsetter vi førstkommende Fredag med CotCT, og jeg tror hvis vi er litt effektive at vi jaggu meg kan fullføre bok 1 cheers

Tidspunktet må bli etter Andreas er ferdig på jobb, så når kan du komme Andreas?

131Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Okt 31, 2011 3:36 pm

Gjest


Gjest

Har snakka med maiken, ho kommer til byn på fredag, så rpg går grett Wink

132Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Fre Okt 28, 2011 12:03 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Maiken?

133Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Okt 27, 2011 6:21 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Men siden det er fredag kan vi uansett spille til vi stuper, våkne på Lørdag og fortsette så lenge vi har lyst (eller til du må jobbe i ditt tilfelle Simen) Very Happy

Da gjenstår det bare å høre fra Maiken.

134Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Okt 25, 2011 8:39 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Jeg jobber fredag, så jeg har ingen mulighet før etter seks.

135Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Okt 25, 2011 6:50 pm

Gjest


Gjest

Fra fredag til lørdag går grett, men må ant jobbe lørdag.
Skal spørre maiken i kveld.

136Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty =3 Tir Okt 25, 2011 6:48 pm

Kristine

Kristine

Hallo Smile

137Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Okt 25, 2011 8:21 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Hva med Simen og Maiken, Kan dere?

138Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Okt 25, 2011 8:17 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Høres bra ut for meg Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

139Forslag til tidspunkt for neste session - Page 6 Empty Forslag til tidspunkt for neste session Tir Okt 25, 2011 8:10 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Kom på at jeg hadde fri Fredag den 4.November, d.v.s. at for meg som GM kan jeg eventuelt spille fra Fredag over til Lørdag (opptatt på søndag). Hvordan høres det ut?

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet