Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Når du engang kommer neste session...

+2
Morten
AndreasABeast
6 posters

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 4]

1Når du engang kommer neste session... Empty når du en gang kommer Tor Mar 21, 2013 6:36 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Jaaa for min del må det bli noe!!!

2Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Mar 19, 2013 10:14 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Kommer det til å bli noe?

https://pfoo.norwegianforum.net

3Når du engang kommer neste session... Empty Yeah Lør Mar 09, 2013 9:29 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Jeg er med på rollespill i påsken. Men bare de 5 første dagene i ferien pga frivillig arbeid i Røde Kors

Morten

Morten
Admin
Admin

La oss spille i påsken! (uke 13) Da har Andreas god tid på å friske opp og vi kan enkelt ta en hel dag Smile What say you?

https://pfoo.norwegianforum.net

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg er mer enn klar! Jeg værker etter å fortsette Cool

https://pfoo.norwegianforum.net

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Hvordan ser det ut her med dere, er det noen som begynner å bli klare for å nye evnetyr

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Stå på Andreas!! Ønsker deg bare så lykke til! Ta den tiden du trenger!

8Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Jan 10, 2013 11:30 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Hei alle sammen.

Jeg er fryktelig lei for at jeg utsetter og utsetter Jade Regent, og for at jeg ikke gir rollespilling høy nok prioritet. Jeg beklager å meddele at jeg igjen må avlyse helgens session, da jeg nylig oppdaget at jeg kun har en uke igjen til audition for Teaterhøyskolen. Jeg må prioritere dette denne uken, men alle som vil er fremdeles velkommen til å stikke innom oss i anton schjøths gate og drive med rollespillrelaterte aktiviteter.
Jeg vil, når jeg slutter å stresse og får summet meg, legge ut et innlegg angående neste session, og jeg håper vi får muligheten til å møtes før Peter drar sin kos Smile

Mine dypeste unnskyldninger

-A

9Når du engang kommer neste session... Empty feiltagelse Ons Jan 09, 2013 6:47 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Jeg kondolerer så mye Henning D:¨

Jeg beklager at jeg postet feil replay, jeg klarte å presse new replay og ikke den andre.

Angående helgen, så er jeg helt med på det jeg.

10Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Jan 09, 2013 3:30 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Så leit å høre Henning. Kondolerer masse.. og som du sier ingenting er bedre å få tankene på andre ting en å spille rollespill.
Lørdag er jo smud. jeg passer katten vår alene og hun setter sikkert pris på at jeg ikke er borte hele dagen og natten.
Jeg reiser til Mexico 7 Fabruar og blir borte helt til svimlende 14 mars eller noe sånt. så da er det masse tid til pugging å oppgaveskriving Morten rabbit Neida jeg bare tuller

11Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Jan 08, 2013 5:25 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

takk Morten Smile

Men ja på lørdagen så kan vi jo få spilt en del hvis det bare er det at vi må være ferdige i 8-9 tiden.
Når skal vi starte da tenker dere? klokka 9 kanskje? 11-12 timer spilling høres ikke ille ut Smile

Og det er ikke såååå doosh å prioritere oppgaver;)

12Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Jan 08, 2013 5:00 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Kondolerer så mye, Henning..

Jeg føler meg som en skikkelig doosh nå, men jeg har en stor oppgave som skal være første mars, og jeg ligger langt etter skjema. Jeg kan ikke være med begge dagene...

Håper dere ikke blir sure på meg nå, men det er bare disse to månedene hvor jeg må prioritere oppgaven. Etter det skal jeg gi mer til eventyrene våre og OSF generelt Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

13Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Jan 08, 2013 10:13 am

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Jeg likte Peter sin tanke. Får vi spredt morroa utover enn å bli helt potet i løpet av lørdagen.

Forresten jeg skriver det her så dere vet det, min morfar døde i går, etter lang tid med sykdom så det var ikke så stor overraskelse. Men ja jeg skal også i begravelse denne uka, på fredagen. Men tror med meg og at det er bra å få spilt litt for å få tankene på andre ting.

Uansett om det blir begge dagene eller litt kortere på lørdag så gleder jeg meg til å spille med dere Smile

14Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Jan 08, 2013 7:51 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Hva om vi slutter tidlig på lørdag og begynner sent på søndag? Begge deler Smile

15Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Jan 07, 2013 9:31 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg ble invitert til den ny leiligheten til en kompis jeg ikke har møtt på lenge, og det er lørdag kveld! :O
Er det noen mulighet for å enten avslutte tidligre på lørdag (ca. 20-21) eller å begynne litt senere på søndag? (ca. 12.30. Må i kirken for oppgaven min)

https://pfoo.norwegianforum.net

16Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Jan 06, 2013 12:12 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Jeg kan gå for både den 12 OG den 19 Wink

Med tanke på mat er jeg åpen for alt, så bare finn ut hva som er lettest og hva som passer for dere så er jeg med! Smile

17Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Jan 06, 2013 1:02 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg er hjemme alene i en måned nå så jeg kan spille så mye som mulig

18Når du engang kommer neste session... Empty !!! Lør Jan 05, 2013 11:35 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Tusen takk for støtten:) Hmmm neste Lørdag er good good i hope, siden begravelsen er på torsdag, men jeg skal nok få være med, sette tankene på noe annet. Vi kan ikke bare bestille pizza da eller:P Laughing

19Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Jan 05, 2013 11:20 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Lørdager fungerer best for meg. Smile Jeg foreslår enten den 12. eller den 19. Hva synes dere?

Skal vi planlegge noe mer mat denne gangen, eller kjører vi pizza igjen?

https://pfoo.norwegianforum.net

20Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Jan 05, 2013 9:40 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Kondolerer Stian.

Angående når jeg kan så er det ganske åpent, skal si ifra så fort som mulig hvis noe ikke passer likevel.

Uke 2:
11 - Andreas, Stian(?) (fra ettermiddagen); Peter, Henning
12 - Andreas, Peter, Stian, Henning
13 - Andreas, Peter, Stian, Henning

Uke 3:
18 - Andreas (fra ettermiddagen), Peter, Henning
19 - Andreas; Peter, Henning, Stian(?)
20 - Andreas, Peter, Henning, Stian(?)

21Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Jan 05, 2013 6:52 am

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Kondolerer så mye, Stian.

*edit, var trøtt Razz



Sist endret av Leif Arne B den Lør Jan 05, 2013 10:46 pm, endret 1 gang

22Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Fre Jan 04, 2013 8:49 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Kondolerer. Håper du klarer deg, etter forholdene, bra.

https://pfoo.norwegianforum.net

23Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Fre Jan 04, 2013 12:02 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Kondolerer så masse med tapet av din morfar. Håper det blir en fin seremoni.

24Når du engang kommer neste session... Empty Neste session Tor Jan 03, 2013 10:28 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Hei:) har vært så travelt opptatt i det siste og har vært lite på her. Men jeg kan de fleste gangene her, men ikke nåkommende helg, grunnet begravelses forberedelser til min morfar. Men kan være jeg blir med neste helg, avhengi av humøret etter begravelsen. men Håper jeg kommer. De jeg har satt ett (?) på bak er muligens at jeg kommer, men jeg vil gi nærmere beskjed.
Ellers så gleder jeg meg som en liten unge igjen til å begynne. Very Happy


Uke 1:
4 - Morten, Andreas, Peter (fra ettermiddagen)
5 - Morten, Henning, Andreas, Peter
6 - Morten, Henning, Andreas, Peter

Uke 2:
11 - Andreas, Stian(?) (fra ettermiddagen); Peter
12 - Andreas, Peter, stian
13 - Andreas, Peter, stian

Uke 3:
18 - Andreas (fra ettermiddagen), Peter
19 - Andreas; Peter, Stian(?)
20 - Andreas, Peter, Stian (?)

25Når du engang kommer neste session... Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Des 29, 2012 12:50 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Hei god jul alle sammen og snart godt nytt år snart. Jeg kan spille første helgen i Januar alikavel! yay! så jeg setter opp oppdatert liste

Uke 1:
4 - Morten, Andreas, Peter (fra ettermiddagen)
5 - Morten, Henning, Andreas, Peter
6 - Morten, Henning, Andreas, Peter

Uke 2:
11 - Andreas (fra ettermiddagen); Peter
12 - Andreas, Peter
13 - Andreas, Peter

Uke 3:
18 - Andreas (fra ettermiddagen), Peter
19 - Andreas; Peter
20 - Andreas, Peter

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet