Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Når du engang kommer neste session...

+2
Morten
AndreasABeast
6 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Innlegg [Side 2 av 4]

26Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Des 24, 2012 10:06 am

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Da kan dessverre ikke jeg i romjula, har jobb og skal feire med familien. Jeg setter derfor opp en litt lenger liste Smile

Uke 1:
4 - Morten, Andreas (fra ettermiddagen)
5 - Morten, Henning, Andreas
6 - Morten, Henning, Andreas

Uke 2:
11 - Andreas (fra ettermiddagen)
12 - Andreas
13 - Andreas

Uke 3:
18 - Andreas (fra ettermiddagen)
19 - Andreas
20 - Andreas


Og God Jul til alle sammen santa

27Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Des 24, 2012 9:56 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Da ser det slik ut?

Uke 52:
27 - Morten, Peter
28 - Morten, Andreas, Peter (fra ettermiddagen)
29 - Morten, Andreas, Peter

Uke 1:
4 - Morten, Andreas (fra ettermiddagen)
5 - Morten, Henning, Andreas
6 - Morten, Henning, Andreas

https://pfoo.norwegianforum.net

28Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Des 18, 2012 6:37 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan ikke første helgen i Januar. men etter det kan jeg nesten hver dag.

så hele uke 52 og uke 2+

29Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Des 17, 2012 9:31 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan ihvertfall 27-29 litt usikker på første uka i januar og helgen der, men tror jeg kan ganske sikkert Smile

30Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Des 16, 2012 9:07 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Uke 52:
27 - Morten
28 - Morten, Andreas (fra ettermiddagen)
29 - Morten, Andreas

Uke 1:
4 - Morten, Andreas (fra ettermiddagen)
5 - Morten, Henning, Andreas
6 - Morten, Henning, Andreas

31Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Des 16, 2012 4:43 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Hei hei, er opptatt den 27. desember og 28. drar jeg ned til Stavanger til den 2. januar. Så dette er når det passer for meg Smile

Uke 52:
27 - Morten
28 - Morten
29 - Morten

Uke 1:
4 -
5 - Morten, Henning
6 - Morten, Henning

32Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Des 16, 2012 9:29 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Sorry! Har ikke logget inn her på nesten en uke! :O

Velkommen tilbake Peter Smile Var det en god tur?

Jeg har mulighet til å spille èn av tre dager i romjulen, og etter det er det helgen uke 1.

Uke 52:
27 - Morten
28 - Morten
29 - Morten

Uke 1:
4 -
5 - Morten
6 - Morten

https://pfoo.norwegianforum.net

33Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Des 11, 2012 7:42 am

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Velkommen tilbake hvertfall:) Jeg er nok tilgjengelig til å spille når det passer for dere:) Eneste er rundt nyttår hvor jeg drar til Stavanger for å feire med blandt annet Mikael^^

Men ja, håper vi får avtalt en gang snart:)

Og god jul til dere;)

34Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Des 11, 2012 1:02 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Nå er jeg hjemme igjen ihvertfall, sikkert vanskelig å få til. Noe før jul men jeg tenkte bare å si ifra uansett! God jul til allw

35Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Nov 22, 2012 8:36 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Jeg kan ikke denne helgen, jeg har mye arbeid å gjøre. De neste helgene er dessverre også off limit Sad

36Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Nov 22, 2012 8:21 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Sorry.. har vært litt for lenge siden jeg har vært innom her nå. Jeg trenger en studiehelg nå. Begynner å ligge ganske mye etter skjema :/

Det var veldig hyggelig i Paris! Jeg vil tilbake! To deger er for lite til å kunne få noe ut av en så innholdsrik by. Ble ikke en gang tid til Le Crazy Horse :O

https://pfoo.norwegianforum.net

37Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Nov 22, 2012 5:01 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Bump! Er det noen andre som har tanker om heeeelga.

38Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 19, 2012 8:57 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Jeg er med denne uken, søndagen passer helst siden jeg skal starte (igjen) å trene taekwon-do, så da er det treningen blant annet på lørdager. Men ikke super viktig den, tirsdag og torsdager stikker jeg og tenker jeg.
Men ja, jeg vil:)

39Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 19, 2012 8:22 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Hadde vært kult med en kveld ihvertfall uke 47? Hva tenker vi? Var det hyggelig i Paris Morten?

40Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 13, 2012 12:32 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Jeg tenker ja til de helgene du foreslo.

Jeg tror jeg er ganske fleksibel de fleste helgene framover.

Men ja takk for på søndag, det var gøy å komme seg videre, også håper jeg at min ranger vil snart komme på litt høyere nivå så jeg ikke føler at jeg bare tuller rundt og skyter plastpiler på fiendene. Har jo en masterwork crossbow nå neste level, så amazingz!

Jaja, kos deg i Paris Morten så sees vi snart:)

41Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 13, 2012 10:18 am

Morten

Morten
Admin
Admin

He he^^ Vet ikke helt om jeg får med meg kolegaene på det^^
Men blir det guttetur er det klart et verdig sted å tilbringe en kveld:)

https://pfoo.norwegianforum.net

42Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 12, 2012 7:30 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

http://www.lecrazyhorseparis.com/en/

Det er et skikkelig bra show i Paris, ligger i sentrum nesten rett ved elva. Jeg syntes det var super kult å få med seg ihvertfall

43Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 12, 2012 7:26 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

takk takk Smile Jeg har aldri vært på så lang jobbtur før, så det blir spenende^^

Jeg kan uke 47 har Kornelia bursdag så vet ikke om helgen skal brukes på noe, men søndagen må da vel gå greit? Skal sjekke opp Smile
Uke 48 er det CotCT, men uke 49 ser det ut som det er ledig Smile

Hva tenker resten av folket?


Hva/hvor er Crazy Horse?

https://pfoo.norwegianforum.net

44Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 12, 2012 3:20 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Takk igjen for en super session med rollespill! Er det noen forslag til neste gang? blir vel ihvertfall ikke neste helg siden morten skal til Paris, Der må du kose deg forresten.
Dra på crazy horse? ^_^

45Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Nov 10, 2012 8:40 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Drit bra! Jeg tar med medlems kontingenten min også.

46Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Nov 10, 2012 7:13 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Jeg foreslår at vi bestiller take-away pizza i morra fra et passe billig sted like i nærheten Smile

47Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Lør Nov 10, 2012 7:09 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Frysepizza fest? :p er ikke noe bra mat da men hvis det ikke er noen forslag

48Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Fre Nov 09, 2012 4:16 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Hva skal vi spise på søndag?

https://pfoo.norwegianforum.net

49Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Nov 07, 2012 11:13 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Hurr, skal prøve å få stått opp så jeg kommer til 9 da:D

50Når du engang kommer neste session... - Page 2 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Nov 07, 2012 12:05 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg er våken da uansett, så kan vel tusle bort til naborommet Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet