Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Forslag til tidspunkt for neste session

+4
AndreasABeast
Kristine
Morten
Mikael
8 posters

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 6]

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Da er jeg med den 25. Smile

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Da blir det også World of Darkness 27ne, Vi starter med en oneshot eventyr så det er bare å være med selv om du ikke har muligheten til å følge det opp senere Mikael

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Får vi med en til den 25? Vil gjerne ha en respons så jeg vet hvilke characters som blir med (slik at jeg kan filtrere ut de som ikke er med i storyen på en snedig måte Razz )

Kan derfor Andreas, Maiken og/eller Simen gi livstegn fra seg hvis de akter å delta den 25, så blir jeg kjempeglad Very Happy

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Vi må kunne få med en til til 25! Gleder meg

Morten

Morten
Admin
Admin

Høres bra ut:) Dette styremøtet er ikke så veldig omfattende. Blir sikkert ferdig på under en halv time, så vi har masse tid etter det

https://pfoo.norwegianforum.net

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Dette ser bra ut. Hvis vi kan få med en til den 25, så foreslår jeg at vi tar det da etter styremøtet ^^

23 - Morten. Peter
24 -
25 - Morten (kombinert med styremøte). Peter. Mikal
26 - Morten. Peter. Mikael
27 - Morten. Peter. Mikael
28 - Morten. Peter. Mikael
29 - Peter
30 - Peter
31 - Peter
1 - (Morten?)Peter?

Peter

Peter
Medlem
Medlem

23 - Morten. Peter
24 -
25 - Morten (kombinert med styremøte). Peter
26 - Morten. Peter
27 - Morten. Peter
28 - Morten. Peter
29 - Peter
30 - Peter
31 - Peter
1 - (Morten?)Peter?

Morten

Morten
Admin
Admin

Da har jeg funnet ut at jeg er opptatt den 22. og den 24. Og så drar jeg til hytta den 27./28.

Så da kan vi gjøre det på den gamle måten: Smile

23 - Morten
24 -
25 - Morten (kombinert med styremøte)
26 - Morten
27 - Morten
28 -
29 -
30 -
31 -
1 - (Morten?)

https://pfoo.norwegianforum.net

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg er ganske fleksibel ihvertfall, og kan stortsett hele tiden tror jeg? Cool

10Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Mar 13, 2013 10:44 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg skal til hytta fra enten onsdagen eller torsdagen i påskeferien (27/28). Er det noen av dere som kan den 23.? Har en avtale som enten faller på den 22., 24. eller 25.

https://pfoo.norwegianforum.net

11Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Mar 13, 2013 10:40 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Jeg skal ikke noe i påsken før Fredag den 29. Mars, og foreslår midlertidig en session enten Mandagen eller Tirsdagen den uken. Nå har jeg riktignok ikke sjekket timingen i forhold til eventuelt andre RPsessions den uka, så hvis de 2 datoene kræsjer på noen måte, så bare si ifra.

Gleder me sinnsykt i hvert fall, og ettersom dette er det beste av kontinuitet jeg har kapasitet til, så føler jeg vi må få så mye som mulig ut av de sjansene vi har Wink

12Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Fre Mar 08, 2013 10:50 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg er enig med dere begge!
to dager høres bra ut, men de trenger ikke, eller burde ikke, være sammenhengene Smile Jeg skal også til på hytta, men er ikke helt sikker på når enda. Sier ifra når jeg vet mer om det.

https://pfoo.norwegianforum.net

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg tror jeg kan nesten alle dagene, og stemmer for ihvertfall to dager av ditt opphold! cheers

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Sånn, da er det på tide og gi litt livstegn fra meg igjen. Min aktivitet på forumet i det siste har vært skrantende for å si det mildt Sleep

Jeg syns det er på høy tid å, for å sitere Morten, sparke bondetamp-rumpe. Tingen er nemlig at jeg kommer inn til Oslo for hele påsken, og da kan jeg endelig istedefor vektordifferensialligninger, Integralregning og dekomponering av krefter på skråplan, fokusere på CotCT bok 4 cheers

Så er spørsmålet, Hvem er det som kan i påsken. Jeg kommer inn den 22. Mars, en Fredag, og er basically tilgjengelig fra da. Men jeg har også andre jeg skal legge planer med, så jeg må få vite hva som passer best for de enkelte slik at jeg kan få planlagt litt.

Anyway, gleder meg til neste session, og hvis det er ting dere lurer på siden det er lenge siden sist, så bare legg det ut her, så skal jeg innenfor meta-gaminges grenser svare på det.

PS: Gratulerer med kvinnedagen til Kornelia og Lillian forresten Smile

Morten

Morten
Admin
Admin

Vi er ikke i Korvosa lenger Smile La oss gå ut og sparke litt bondetamp-rumpe!

https://pfoo.norwegianforum.net

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Hvordan står det til med våre helter i Korvosa, jeg er hjemme 10 mars og det er noen datoer jeg ikke kan etter det men tenkte å høre med dere hvor landet ligger

Peter

Peter
Medlem
Medlem

mener å ha sett at det er billig å fly nå i januar! jeg håper virkelig vi kan få til en session i januar ihvertfall... bump bump! januar folkens! we can do it

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Mhm, og ikke glem at han har vært død en stund, hva opplevde han på den andre siden? Boneyard? Etc.

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan kaste reincarnate faktisk, så vi kan jo ta en ingame ritual hvor vi bringer han tilbake.
Etterlyser en litt mere gjennomført oppsummering men jeg skjønner hvis folk har bedre ting å gjøre hehe.

Vancarlo var han black mask duden? eller var de cariapolis eller hva han heter..
Gleder meg ihvertfall utrolig mye til neste gang vi skal spille!

så skal jeg tenke litt på flavoring på ritualet. Det må være ganske spessielt å bli reincarnated in i en ny kropp etter å ha blitt traumatisk gjort om til makrell i tomat av en meat grinder trap... study

20Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Søn Des 16, 2012 8:49 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Det fungerte bra^^ Det er jo ganske mye lettere å få til flyt når man er litt færre spillere^^
Simens kakakter ble også knyttet inn på en ganske kul måte Smile Epic shit, man..

Oppsumering:
Vi gikk gjennom hele Glorios kjeller og fant Vancarlo, men Calipopolis (var det riktig?)var ikke der!!! Steve ble partert til mange bitte små biter av en stor mixmaster, men Zafar hoppet inn og reddet hodet, en arm og våpenet hans. Det betyr at han kan komme tilbake (reincarnate). Vi gikk senere på flere kjipe feller før vi kom til et magisk rom med et tre. Da Zafar tok på treet grep treet tak i ham. Zafar rykket til og dro Baubadix ut av treet.
Etterpå dro vi i samlet flokk ut av kjelleren og forlot Korvosa. Vi fikk våre episke øyeblikk hvor vi tar farvel med byen. Og så DING! lvl10! Og verdig med bok 3 Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

Leif Arne B

Leif Arne B
Medlem
Medlem

Vel, hvordan gikk det?

22Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Des 01, 2012 9:07 pm

Maiken

Maiken
Styremedlem
Styremedlem

Høres sånn ut ja. så vi får jo bare gjøre det bæste ut av det:)
Gleder mæi uansett sælv om det blir lit rotat:P

23Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Des 01, 2012 8:17 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Fy fy Peter og Andreas! Dislike!

Betyr dette at vi starter å spille med meg, Maiken og Andreas, så drar Andreas og blir erstattet av monken? Høres litt dumt ut.. Ja ja^^ morsomt blir det nok uansett Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

24Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Des 01, 2012 5:52 pm

Maiken

Maiken
Styremedlem
Styremedlem

Hei Smile har snakka me Simen. Han sir han kan komme lit ut på dagen, sånn like ætter 2 sir han. han har desutn glæmt kordan han lågger sæi inn på igjæn Surprised Så da får vi hværtfall en til spiller ætter en stund... hvis Mikael finner nåkka sted å putte han inn Wink

25Forslag til tidspunkt for neste session Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Des 01, 2012 9:56 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Peter måtte likevel dra til L.A. så han kommer ikke i morgen Sad

Men spilling blir det uansett, så som jeg skrev tidligere tenker jeg at vi starter ikke altfor sent. Klarer vi alle å troppe opp ca.kl 10, så får vi tid til å fullføre bok 3 samt snuse litt på bok 4 Very Happy

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 6]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet