Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Forslag til tidspunkt for neste session

+4
AndreasABeast
Kristine
Morten
Mikael
8 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Innlegg [Side 5 av 6]

101Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Apr 28, 2012 7:03 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Hey hey!

Jeg begynner å bli lei av å vente på neste session! Wink Når er neste gang vi kan spille? Er det ikke fler enn meg som gleder seg til å værke urgotha-jævlene? Twisted Evil

elephant

https://pfoo.norwegianforum.net

102Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Fre Mar 09, 2012 5:17 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Flott! Blir morsomt å de den nye leiligheten Smile

Ja, Andreas! Synes du skal ta deg en tur^^ Hvis Jor.. Bruce ( Wink ) er på ferie kommer Zafar til å sture. BFFAE <3

https://pfoo.norwegianforum.net

103Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Mar 08, 2012 9:58 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Heisann Very Happy

Da har jeg forhørt meg rundt med folk (pluss at du har vært flink og skrevet ned dine tider Andreas) og kommet fram til at nå Søndag kan 3 av 4 spillere, og tatt i betraktning hvor lenge det blir til neste gang vi kan møtes igjen ønsker jeg gjerne at vi får gjennomført det nå.

Jeg tenker at vi spiller hos meg denne gangen og at vi prøver og få startet kl.11.

d.v.s. at hvis dere kan være på Vollebekk T-bane til ca.10:30, så kommer jeg og plukker dere opp.

Og Andreas, hvis du har mulighet må du gjerne komme senere på dagen ettersom vi antakelig holder på en stund. Men hvis ikke skal du vite at jeg kommer til å savne deg hele tiden Sad

104Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Mar 06, 2012 9:40 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Fant papiret med tider jeg ikke kan!
På lørdag 10 har jeg avtale fra 1030 til 1330, og på søndag 11 har jeg avtale fra 1130 til 1530.

Og det blir veldig vanskelig å spille hos meg.

105Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Feb 27, 2012 8:59 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Alle dagene den helgen passer for meg Cool

Vi kan ikke være hos meg, da... Kan vi være hos deg Mikael? Eller hvordan er det å spille hos Andreas? Idea

https://pfoo.norwegianforum.net

106Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Feb 27, 2012 6:59 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Da takker jeg for helgens innsats og gleder meg allerede til neste gang.

Som sagt må alle sjekke helgen 9-11 mars og finne hvilken dag/dager som passer best.

DISMISSED Very Happy

107Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Feb 23, 2012 11:31 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Da er jeg der 16 Smile

game on

108Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Feb 23, 2012 10:34 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Det går utmerket.

Tidspunkt er nå 16:30 hos Morten, så tar vi det derfra.

Gleder meg til og se dere i morgen Very Happy

109Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Feb 23, 2012 7:16 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Det beste for meg er Fredag og Lørdag.
Ikkeno Søndag der altså.
Jeg har vært syk av og på i noen uker og trenger å slappe litt av før jeg skal på jobb igjen. Dessuten kommer broren min hjem etter 3 måneder i India, så det hadde vært kos å se han.
Håper det er greit for alle.

110Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Feb 22, 2012 7:39 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg er ferdig på jobb kl. 15.30, og bruker èn time på å komme meg hjem / til mikael. Og på lørdag begynner det kl. 19.00, så jeg drar like før det. Cool

Mamma er forresten borte i helgen, så vi kan ta det her. Med mindre vi skal innvie leiligheten? Smile


Blir det lettere om vi spiller lørdag og søndag uten at jeg drar? Kornelia blir nok litt skuffet, men om vi gjør det slik får vi mer spilletid... Hva blir det enkleste for dere?

Guide to Korvosa var faktisk overaskende underholdende å lese gjennom^^ Karakteren min har lyst til å gå til en bokhandel og finne en "turistguide". Det vil kanskje bli morsommere og lettere med å finne fram in-game om han har et oppslagsverk Wink

https://pfoo.norwegianforum.net

111Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Feb 21, 2012 11:28 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Oh snap, hadde helt glemt sammendraget. Ingen unnskyldning der silent

Når er du ferdig på Fredag? Jo tidligere vi kommer i gang jo bedre.

Dessuten tror jeg det blir litt styr å starte opp igjen etter at du har kommet tilbake, og at vi heller bare runder av når du må dra.
Det burde uansett gi oss en ca. 24+ timer å spille på (inkl. søvn) så kan vi heller fastslå en dato i Nær framtid hvor vi kan fortsette.

Det viktigste nå er å hente oss inn igjen både på plot og characters så vi blir ajour.

Nevner også igjen at dere oppfordres til å bla i Guide to Korvosa samt at dere må lese dere opp på reglene for diseases.

Vil gjerne ha livstegn fra dere andre og slik at jeg slipper og måtte ringe dere opp Wink

112Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tir Feb 21, 2012 7:17 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Ok.. Mikael og jeg snakket sammen i dag og ble enige om at fredag, lørdag og søndag i strekk er å gape over litt mye.
Vi ble enige om å planlegge litt hver for oss og legge det ut her.

Jeg tenkte at vi kan møtes hos meg, etter at jeg er ferdig på jobb på fredag, og spille ut i natten før vi sover her. Når vi våkner på lørdag spiser vi frokost og setter i gang igjen, og holder på til jeg skal dra på kvelden. Da drar dere til Mikael og har en koselig lørdags kveld (Og sover over?). Tidlig på søndag kommer jeg til dere og så fortsetter vi til vi ikke orker mer. Cool

Hva synes dere om det? Dette vil fungere best for meg iallefall, men jeg kan tilpasse meg om det ikke funker for dere. Smile


--> Forresten Mikael. Du har glemt å legge ut sammendrag av hva som har skjedd i del 1. Shocked

https://pfoo.norwegianforum.net

113Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Feb 15, 2012 8:25 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg er ferdig på jobb kl. 15.30 på fredag den 24. Skal vi møtes rundt 16 og spise felles middag?

Mikael! Jeg glemte å gratulere deg med ny leilighet da vi pratet i går Smile Jeg er skikkelig sjalu^^
Skal vi spille i den nye leiligheten? *krysse fingrene*


Kornelia har invitert meg med på poesiaften på kvelden lørdag den 25. Kommer vi til å kjøre non stop fra fredag til søndag, eller kan jeg si at jeg kommer?

https://pfoo.norwegianforum.net

114Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Jan 18, 2012 8:41 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Yes, Snakket med Maiken i dag og hun har satt av helgen 24-26 til CotCT.

Mangler bare å høre fra Andreas og Simen nå^^

115Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Søn Jan 15, 2012 2:22 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg kan alle disse datoene. Jeg tenker det er lurt om vi prioriterer CotCT forran Kingmaker litt også, iallefall fram til sommeren :/

Jeg er så klar for å fortsette at jeg har laget storebroren til Zafar, med hva han opplevde imens han var borte fra Korvosa og alt mulig! Razz Til det Mikael. Er det greit om han har fått tak i dragonhide armor? Det er jo det første man lager når man dreper en drage, eller hva?

La oss sette av to dager med overnatting mellom, og så avtaler vi en dato før vi drar hvert til oss. Det har nesten fungert for Kingmaker, så det kan hjelpe oss med å unngå 2 mnd. mellomrom.

https://pfoo.norwegianforum.net

116Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Jan 14, 2012 10:19 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Aaarrrggh, Hva skjer Maiken? Sist jeg snakket med deg Skulle du legge ut hvilke helger du var ledig her slik at det kansje var mulig og koordinere et tidspunkt med hverandre.

Men nå er jeg altså klar som et nykokt egg (i mangel på en bedre metafor) og så lei av å vente at jeg vil sette i gang en session snarest mulig.

Kontinuitet er et nøkkelord i Rollespill, og her svikter vi kraftig dere.

Derfor Setter jeg følgende mulige tidspunkter:
Søndag 12.Februar, Fredag-Lørdag/Lørdag-Søndag 17-19 Februar og Fredag-Lørdag/Lørdag-Søndag 24-26 Februar.

Jeg ønsker at dere poster her hvilke av disse tidspunktene som passer best for dere slik at vi samordner oss.

Det øyeblikket 3+ spillere er enige blir datoen bindende og vi kan diskutere tidspunkter, og ja, jeg er villig til å dra en Mark for og få fortsatt Campaignen.

Vet jeg reprimanderer dere litt nå, men det er altså over 2 måneder siden sist session, og slik kan det ikke fortsette.

.....Men er fremdeles glad i dere Sad

117Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Tralala lala Fre Jan 06, 2012 6:06 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Skal vi være hos meg? I såfall trenger jeg beskjed i god tid slik at mamma kan finne på noe koseligere enn å sitte og lese, eller meditere imens vi spiller. Det er ikke akkuratt lett å gjøre ting i samme rom som rollespillnerdene herjer Razz

Simen har du en god idè på hva vi kan kokkulere?

Korvosa (and Trinia) in my <3

https://pfoo.norwegianforum.net

118Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Ons Jan 04, 2012 6:37 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Har ennå ikke hørt noe fra Simen eller maiken eller Andreas for den slags skyld *Sukk*.

Ønsker fremdeles at vi prøver å få til den 14-15, men ingenting blir planlagt hvis ikke folk gir beskjed.
var ikke dette nettop en av grunnene til at vi (les: Morten) skapte forumet.

Svar snart da i hvert fall, og husk at jeg ikke er sint, bare veldig veldig skuffet-_-

119Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Fre Des 23, 2011 3:41 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Har ingen planer da, tror jeg Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

120Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Tor Des 22, 2011 8:15 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Har snakket med Simen nå, og selv om han må sjekke med Maiken først virket det som om han var positiv til å fortsette helgen 14-15.

Kan det passe for folk?

121Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Des 19, 2011 4:28 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Mikael skrev:PS: Hva hvis Black Jack egentlig er en ond person *Dhuun Dhuuun Dhuuuuuuuuuun* Shocked

Da blir det allignment-skifte hos Zafar! Razz

Om vi bare avtaler tider i god tid kan jeg få til nesten hver helg Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

122Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Des 19, 2011 10:44 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Forrige session så virket det jo uansett ikke som om noen kunne før etter nyttår, men må uansett sjekke med Simen og Maiken om når de er ledige (ettersom de ikke akkurat er lette å få tak i på forumet).

Dessuten har jeg som sagt lest meg godt opp nå, så skulle ønske at vi kunne dedikere en hel helg til å ta igjen litt forsømt spilling, så hvis du og Andreas legger ut hvilke helger i nær fremtid dere er ledige skal jeg prøve å koordinere det slik at jeg kan annonsere en dato snart.


PS: Hva hvis Black Jack egentlig er en ond person *Dhuun Dhuuun Dhuuuuuuuuuun* Shocked

123Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Lør Des 17, 2011 11:10 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Nå begynner nyttår å nærme seg, og jeg begynner å savne Korvosa. Jeg tror det er på tide å velge datoer framover, og jeg foreslår at vi planlegger et par sessions i forveien og setter av dager Smile

Jeg satte 7./8. januar som en mulig helg for Kingmaker-gruppa, men hva om vi tar en dag til hver campaign? Eller blir det for slitsomt, Mikael?^^

Jeg skal bli Black-Jacks novise!!! Cool

https://pfoo.norwegianforum.net

124Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Hyped as hell Søn Des 11, 2011 6:44 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Alright!!!

Har nå lest hele bok 2 til CotCT og er SUPERhyped bounce

Mye kult som blir introdusert her, og jeg tør påstå at noen av plottwistene vil ta dere fullstendig på senga.

I forhold til neste session ville det vært ideelt å ha det i romjula en gang, passer det for folk?, hvis ikke legg ut her når det passer (er dere forresten her lenger Simen og Maiken?)

Les dere forresten opp på regler for Diseases og Poison også, og kyss føttene til Simen for at han kan healing magic Razz

Her kan også ting dere gjør få STORE konsekvenser, ikke mer enn et feil ord skal til for å ta livet av 1000+ innbyggere, men skal prøve å gjøre tydelig hva dere absolutt ikke burde gjøre Wink

125Forslag til tidspunkt for neste session - Page 5 Empty Re: Forslag til tidspunkt for neste session Man Nov 07, 2011 8:39 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Fant vi neste dato før jul, eller fortsetter vi i 2012? Om vi ikke spiller før det er det bare å melde seg på Kingmaker om man har tid til å møtes 2 ganger i mnd. Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet