Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Når du engang kommer neste session...

+2
Morten
AndreasABeast
6 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Innlegg [Side 3 av 4]

51Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Nov 07, 2012 11:55 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Ja kan vi ikke prøve å si det?

52Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 06, 2012 10:14 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Ja da er Stian også med på søndag Smile og vi tar det her hjemme hos oss i Anton Schjøths gate som sist Smile
Jeg tenker vi kan starte litt tidligere siden flere av oss har jobb på mandag, høres det bra ut om vi møter opp kl 09? Så kan vi ta å spille til 9 - 10 tiden? Gleder meg meget!

Peace.

53Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 06, 2012 2:12 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Yes, bare sjekke med Stian så kan vi avtale det da? Smile

54Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 06, 2012 12:46 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Ja til søndag da, så vi kan spille lengre Cool

55Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 06, 2012 12:46 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg skal egentlig jobbe på fredag uansett så det er passer egentlig bra for meg også

56Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Nov 06, 2012 7:37 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Om det blir på fredag er det bare noen få timer. Jeg slutter på jobb 16.15 og er ikke hjemme før nærmere 17.. det blir 6 timer med spilling minus en time for mat. Tar vi det på søndag får vi hele dagen.

Hva er folk mest gira på? Selv stemmer jeg på søndag Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

57Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Nov 05, 2012 11:15 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg storkoste meg også! Angående neste gang så hadde det vært kult å spille allerede nå neste fredag. Kan jeg foreslå sånn stor hjemme laget pizza? Jeg kan ikke lage det men det hørtes godt ut!

58Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Nov 04, 2012 11:25 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Hello minions!

Dere gjorde det bra på lørdag og jeg slet og storkoste meg Smile Det var en bra førstegangs GM opplevelse Smile Tusen takk.

Detter er dagene jeg kan:

Uke 45:
9 - Morten, Henning, Andreas
10 - Morten, Andreas
11 - Morten, Henning, Andreas

Uke 46:
16 -
17 -
18 -

Uke 47:
23 - Morten, Henning, Andreas
24 - Morten, Henning, Andreas
25 - Morten, Henning, Andreas

Jeg tenker da at vi kan enten ha neste session fredag den 9, eller søndag den 11.

59Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Nov 04, 2012 4:18 pm

Henning_boom_boom

Henning_boom_boom

Hei, hei og hei!
Jeg koste meg også i går, veldig morro, spennende og utfordrende rollespilling i går Razz

Kan legge meg til lista til Morten jeg da, skriver ikke når Morten uansett ikke kan.
Lørdag 10. november kan jeg ikke siden jeg skal jobbe som frivillig under Fakkeltog mot pels:)

Uke 45:
9 - Morten, Henning
10 - Morten
11 - Morten, Henning

Uke 46:
16 -
17 -
18 -

Uke 47:
23 - Morten, Henning
24 - Morten, Henning
25 - Morten, Henning

60Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Nov 04, 2012 2:39 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Hallo hallo Smile

Takk for en flott session i går! Jeg hadde det veldig morsomt Smile

Neste session tenker jeg å prøve å få til at vi spiller et annet sted enn her. Jeg har fått lov av sjafen til å låne barnehagen hvor jeg jobber i helgene. Så lenge vi rydder og vasker etter oss. Da kan vi spille så lenge vi vil uten å bry oss med naboer, vi har internetttilgang (ikke der vi spiller) og vi kan bruke skriveren. Det er flere store bord der, kjøkken og do Smile

Dette er de dagene jeg kan framover:
Uke 45:
9 - Morten
10 - Morten
11 - Morten

Uke 46: (Jeg drar til Paris)
16 -
17 -
18 -

Uke 47: (Kornelia har bursdag denne uken så kan bli forandringer!)
23 - Morten
24 - Morten
25 - Morten

https://pfoo.norwegianforum.net

61Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Nov 01, 2012 12:42 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan lage en ganske undervudert god aspargis suppe til lunch?

62Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Okt 31, 2012 10:41 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Gleder meg til laurdag Smile Og lurer på om noen har lyst til å stelle istand spillmiddagen vår? Gi forslag til mat uansett Smile

63Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Okt 29, 2012 10:37 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg får vite ikveld når hun kommer hjem Smile gleder meg ubeskrivelig mye. Virker characterene ok Andreas? Ikke noe squishy her ihvertfall

64Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Okt 29, 2012 10:15 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Hva om vi ikke tar det for tidlig? Om vi kjører fra 11 får vi tid til å ha en god morgen også Smile 12 timer fra 11 til 23 burde vel være nok for en intro?

https://pfoo.norwegianforum.net

65Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Okt 28, 2012 9:22 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Da foreslår jeg at vi spiller bare den lørdagen Smile Fra tidligtidlig til sentsent.

66Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Okt 28, 2012 7:57 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Kjæresten har vært en uke nå i Thailand og jobbet, føler ikke helt bra og møte henne velkommen hjem på fredag med å være borte hele helgen. Så jeg kan sikkert spille på lørdag til søndag for eksempel. Men da håper jeg hun kommer på fredag morgen søm er planen. Uansett vi må få til litt spilling syntes jeg. Gleder meg for mye nå

67Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Okt 28, 2012 7:54 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Kan du ikke hele helgen eller kan du ikke den helgen i det hele tatt? Kan jo spille bare lørdag Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

68Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Søn Okt 28, 2012 3:16 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan egentlig ikke uke 44 lengre. Kanskje en dag i helgen Sad

69Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Ons Okt 24, 2012 5:41 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jo. Det er riktig Peter. Uke 44 er første session Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

70Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Okt 23, 2012 10:48 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg har ikke fått med meg at vi skal spille denne helgen. ble det ikke neste helg uke 44 som ble første?

71Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty En ting til Tir Okt 23, 2012 8:27 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Virker som om dere skal spille nå til helga, men da kan jeg ikke, så jeg skal se hvilken lvl dere kommer til uke 44, så skal jeg lage han opp til det, blir neppe mer enn 2 eller 3 tenker jeg.

72Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty !!! Tir Okt 23, 2012 8:21 pm

Stian

Stian
Medlem
Medlem

Skal tenke på karakter, jeg er bare så opptat i ukedagene med jobb og andre viktige ting D: Men tror dissa skal gå greit Very Happy

Uke 44
Fredag 2 nov. - Andreas, Morten, Peter, stian (etter kl. 1700)
Lørdag 3 nov. - Andreas, Morten, Peter, stian
Søndag 4 nov. - Andreas, Morten, Peter, stian

Uke 45
Fredag 9 nov. - Andreas, Morten, stian (etter 18.00?)
Lørdag 10 nov. - Andreas, Morten, stian
Søndag 11 nov. - Andreas, Morten, stian(muligens)

73Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tir Okt 23, 2012 5:17 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Det ser bra ut, og så kontakter jeg Stian Smile

74Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Man Okt 22, 2012 6:15 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Så det blir den markerte helgen?

Uke 44
Fredag 2 nov. - Andreas, Morten, Peter (etter kl. 1700)
Lørdag 3 nov. - Andreas, Morten, Peter
Søndag 4 nov. - Andreas, Morten, Peter


Uke 45
Fredag 9 nov. - Andreas, Morten
Lørdag 10 nov. - Andreas, Morten
Søndag 11 nov. - Andreas, Morten

Vi må få Stian til å tenke på karakter også. Han har ikke vært innom forumet på snart en måned, så kan du minne ham på det Andreas?

https://pfoo.norwegianforum.net

75Når du engang kommer neste session... - Page 3 Empty Re: Når du engang kommer neste session... Tor Okt 18, 2012 10:46 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg kan ikke planlegge så langt som uke 45, kanskje ikke uke 44 heller men jeg regner med at jeg kan.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet