Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Kommer snart

+2
Morten
Peter
6 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 8:53 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Da sier vi 12, så snakkes vi i morgen ^^

2Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 8:23 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

11 er litt tidlig men 12? jeg vet ikke om jeg er der klokken 11 ihvertfall men ja jeg skal prøve å være der så tidlig som mulig.

3Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 6:34 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Tropper rundt kl.11 hvis det går greit, så kan jeg få litt hjelp til å bygge character Smile

4Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 6:03 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Thorvald meyers gt.79b ... tror det står Johansen eller Aquirre på ringe klokken. Ellers kan dere prøve å ringe 45 22 70 50 som er alex sitt nr

5Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 5:19 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Jeg tror vi spiller hos Alex, på grunerløkka rett ved trikkestoppet Schous plass. rundt 12-13 tiden., jeg kommer prøve å være der tidlig å hjelper med Karakterer. Men skjekk facebook. har Mikael facebook?

6Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 26, 2013 1:35 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Heisann, og takk for en givende session Smile

Hvor og når spiller vi i morgen?

https://pfoo.norwegianforum.net

7Kommer snart Empty Re: Kommer snart Fre Mar 22, 2013 11:55 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

htt p : // w w w.thesubnet .com/portal/wod2/wod2.0/index.html

8Kommer snart Empty Re: Kommer snart Fre Mar 22, 2013 11:33 am

Jakob



bare admins kan se de lenkene

9Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 19, 2013 8:00 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Perfekt! men nå utgjør han millitær tjeneste i Irak og er på sine siste 6 månder.

Bare lag han etter denne her: [You must be registered and logged in to see this link.]


Der på sden skal det være alt du trenger for å fylle ut et sheet.

Når du er ferdig kan du legge til.: Ikke tenk på restriksjonene, og at du må ha min så mye ditt og datt. Bare velg extra points som det var freepoints etter de valgene du har der.

[You must be registered and logged in to see this image.]

10Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 19, 2013 7:29 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg her tenkt litt på karakterkonsept, og har kommet frem til at jeg vil spille en ganske vanlig person. Vokst opp i sub-urban middelklasse. Fulgt vanlig skolegang og vervet inn i militæret like etter eksamen. Har lyst til å spille på at han ikke har sett mye vanskelig i livet. Han har bare så vidt sett død, men kun på avstand. Sult er noe han aldri har opplevd, og sykdom har det vært lite av. Han liker øl og å spille munnspill.

https://pfoo.norwegianforum.net

11Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 05, 2013 7:40 pm

Kristian BK



jeg kan godt være med, men i mai og juni har jeg nok ikke tid til annet enn oppgaven min

12Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 05, 2013 6:25 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Du som faktisk har litt erfaring ifra Militæret Alex kan jo kanskje spille sgt. insert your own name

13Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 05, 2013 5:45 pm

oblodra



Eksentrisk Arkeolog Jake Gustavsson til tjeneste.

Spesielle interesser:
katter i oldtidens egypt.
Krukker fra mesopotamia, kun år 330 til 380 bc.
Smarties fargekombinasjoner og konspirasjonen bak.
Samt ivrig samler av colakorker og kleshengere.

neida, joda, hvem vet. er nå med i hvert fall.

14Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 05, 2013 3:26 pm

Peter

Peter
Medlem
Medlem

Det er et Ferdig eventyr som Heter Ruins of UR men dere får ikke lov å lese på det Razz

Jeg kommer til å lage noen spessielle regler for character Creation.

Eller dere lager Characters Normalt men jeg kommer til å ha en army template som dere legger oppå for å reflektere hva dere har lært i militæret.

En av spillerne kan være akademiker også altså noe arkeolog lignende hvis det er ønsket farao


ps. Dette er et veldig combat orient eventyr men unngå og ha 5 i alt combat relatert. Jeg vil at Charactersa skal være laget som normale personer som har godt på skole og sånt eller ikke, og er i Militæret av forskjellige grunner. Dere er ikke Nany Seals, men heller ikke helt grønne heller.Dere har allerede vært 6 månder i aktiv tjeneste i Irak

Sånn før dere velger Militær Template har dere bare lov å sette ut max 2 i firearms og weapnry og Brawl, Som reflekter uvanlig interesse og kunnskap før militæret men ikke helt usannsynlig. Dere er i Alder 18-24 bounce

15Kommer snart Empty Re: Kommer snart Tir Mar 05, 2013 10:23 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Dette er utrolig bra! Jeg vil være med! Very Happy

Har du laget det selv, eller er det et fedig eventyr? Er det noe jeg må sette meg inn i før jeg lager karakter?

https://pfoo.norwegianforum.net

16Kommer snart Empty Kommer snart Tir Mar 05, 2013 5:47 am

Peter

Peter
Medlem
Medlem

En Mortal World of Darkness story. Satt I militær setting satt i konflikten i Irak. Litt usikker på hvilken krig det er men det kan men epoken ligger mellom 1990-2004. Mere informasjon kommer snart

Kort fortalt, Player Characters er en gruppe Soldater som er på oppdrag og eskortere en Archeolog til en gammel Ruin ifra Babylonsk era midt i en konflikt sone i Irak.


Jeg Regner med at har 3 spillere allerede, Kristian, Jakob, og Alex
men har sikkert plass til 2-3 til

Mere informasjon kommer senere, Håper det er spennende for noen study

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet