Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill

2 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Ser ut til at folk er mest sugne på Moss, så jeg foreslår at vi Oslo-folk klarer å ta et tog ut i 10-tiden. Da er vi fremme før kl.11 og kan effektivt sette igang rollespill før kl.12

Høres det greit Leif?

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg beklager, men billetter er bestillt, så det blir teit å flytte på det nå^^ Jeg har aldri klart å være i et forhold i 5 mnd. før, og dette fungerer fortsatt bra. Jeg synes iallefall det er noe å feire Smile

Det er ikke noe problem å komme seg til og fra Moss så lenge vi drar før kl. 12^^ Men jeg stemmer for hos Mikael. Da kan jeg ta T-banen hjem, og så komme tidlig tilbake neste morgen Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Da kan faktisk alle denne helgen her, noe som nesten må kunne kalles et mirakel Very Happy

Eneste problem da er lokalet. Leif hadde en kul ide om at vi kunne spille på hytta hans, hvilket gir nada støyproblem. Men da hadde det vært greit med mer enn en dag a'la Fredag-Lørdag hvis det er mulighet for det (for Søndagen går vel utover deg Morten med mindre jubileumet deres er flyttbart).

Alternativt hadde han tilgang til klasserom på skole i Moss hvilket jeg også syntes var et bra forslag, men det var visst ikke så gode overnattingsmuligheter så sa snakker vi nok mer en dagstur.

Alternativt til det igjen kan vi som jeg skrev i en tidligere post ta det hos meg på Torshov. Da er det ganske sentralt i Oslo, men igjen ikke nok sengeplasser til alle slik at 2 må sove på gulvet.

Hva synes folk?

PS: det er bare og trikse på karakteren din Morten, dere har jo tross alt mistet Andreas, så litt forandring er på sin plass.

PPS: Hva slags feiring er 5 mnd. Dag? Neutral

4THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Empty Re: THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Søn Jan 15, 2012 2:27 pm

Morten

Morten
Admin
Admin

Ja! Det må i såfall bli på lørdagen, for jeg og Kornelia har planer. Vi skal feire vår 5 mnd. dag med ost og vin <3

Er det forresten greit at jeg ser litt på forandringer på karakteren min? Ikke noe stort, som raseskifte eller historieendring, men bare bytte ut feats og gjøre ham litt mer effektiv når han ikke kan bruke charge Smile

https://pfoo.norwegianforum.net

5THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Empty Re: THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Lør Jan 14, 2012 9:59 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

sant, hadde glemt Neutral

Men siden Harald skal i bryllup neste Lørdag er det kansje mulighet for å ta det da, eller?

Morten

Morten
Admin
Admin

Men da er det jo fjorårstreff! Bad deal!
Må nok finne en annen helg :/

https://pfoo.norwegianforum.net

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Okay, har fått snakket med Leif Arne nå, og han kan i hvert fall annen hver helg a'la 20-22, 3-5 o.s.v.

d.v.s. at med mindre Kingmaker blir avlyst 20-21 så snakker vi mest sannsynlig samling i helgen 3-5 Februar for fullføring.

Høres dette greit ut for folk?

Morten

Morten
Admin
Admin

I'm in! Bare gi beskjed minst to uker i forveien. Med kornelia, to rollespillgrupper og jobb (i den rekkefølgen) er det ikke mange spontane dager lenger :/

https://pfoo.norwegianforum.net

9THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Empty THE CURSED ONE, aka. doom at durnhill Man Des 19, 2011 11:46 am

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Okay.....denna campaignen er cursed, og jeg mener virkelig at det hviler en forbannelse over den. Ingen har kunnet på samtidige tidspunkter, ingenting har klaffet, notatene mine er sporløst forsvunnet, og jeg har aldri sett lignende i rollespill foreløpig (kansje ting som har lignet, men ikke så ekstremt).

Men jeg har snakket med Leif arne, og er enig med ham at vi virkelig bør få det unnagjort. Sånn som det ligger nå er det bare et verkende sår, og beste kur er å pelle det opp og la gørra renne ut (ta det fra en som jobber i sykehus).

Andreas er lenger med oss (i overført betydning), men jeg kan mekke en awsome NPC som kan ta hans plass og buffe opp encounters til LV epic+.

Lite igjen å ta også, så alt vi egentlig trenger er en dags økt hvor folk har fri før vi fullfører det. Dessuten siden notatene mine uansett er borte kan jeg mikse om plottet litt slik at de som allerede har spilt det før ikke føler stagnasjon og forutsigbarhet.

Så hva sier dere. Vi kan ta det hos meg med varm grandis og litt snop, og kanskje gjøre et vondt kapittel i våre liv om til noe positivt Smile

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet