Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Oslo Spillforening (OSF)

You are not connected. Please login or register

Nostalgia og rollespill

3 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Nostalgia og rollespill Empty Re: Nostalgia og rollespill Søn Apr 07, 2013 10:51 am

Morten

Morten
Admin
Admin

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste det, så jeg skriver det her.

Mikael. Hvilken iPad er det du hadde da vi spillte WoD? Var det mini? Jeg lurer på å kjøpe meg et nettbrett, men vil ikke ha noe veldig stort, og smarttelefoner føler jeg er litt knotete.

https://pfoo.norwegianforum.net

2Nostalgia og rollespill Empty Re: Nostalgia og rollespill Tir Nov 06, 2012 10:19 pm

AndreasABeast

AndreasABeast
Styremedlem
Styremedlem

Ja værsåsnill bruk alt du makter fra NwN! Det er et vakkert bra spill.
Tror du at det fremdeles er mulig å danne egne servere i spillet og kjøre gjennom private eventyr med en som Dm?
I så fall hadde jo det vært en knall morosam ting å gjøre Smile (så lenge noen har tid til å sette seg inn i moddingwizarden og dm regler Smile )

3Nostalgia og rollespill Empty Nostalgia og rollespill Tir Nov 06, 2012 5:59 pm

Mikael

Mikael
Styremedlem
Styremedlem

Sukk, sitter og spiller Neverwinter nights for tida, og jeg hadde helt glemt hvor EPISK bra det spillet er Very Happy

Selv om det begynner å dra på årene, så er storyen knallbra (selv om Baldur's gate fremdeles er best) og spillmekanikken er bunnsolid. Følger de gode gamle 3.edition reglene, og foregår selvsagt i 'the forgotten realms', som er og forblir en fantastisk rollespillsetting.

Skulle dessuten ønske at noen av prestigeklassene slik som pale master og blackguard hadde blitt med videre til Pathfinder, men akk Sad

Blir dessuten kjempemotivert av noen av virkemidlene der. Kanskje jeg skal bruke dem jeg og mohahahaha Twisted Evil

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Rollespill over Internett.

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet